Jak mogę zarezerwować samochód?
Rezerwacji można dokonać poprzez naszą stronę nevus.pl rezerwacja lub telefonicznie pod numerem
+48 666 316 317
Jaki jest limit wiekowy kierowcy?
W naszej wypożyczalni nie ma żadnego limitu wiekowego.
Jaki jest limit kilometrów?
Nasze pojazdy mają limit dzienny 300km.
Gdzie mogę odebrać samochód?
Wszystkie nasze lokalizacje znajdziecie Państwo w zakładce LOKALIZACJE.Istnieje
również możliwość odebrania oraz zwrócenia samochodu pod dowolnym
adresem. W takim przypadku zachęcamy do KONTAKTU, usługę wyliczymy
indywidualnie.
W jaki sposób mogę zapłacić za wynajem?
Płatność można dokonać przy dokonywaniu rezerwacji online lub przy odbiorze samochodu imienną kartą płatniczą.
Co przygotować do wynajęcia samochodu?
Najemca zobowiązany jest posiadać w momencie odbioru samochodu: prawo
jazdy, honorowane na terytorium Polski aktualny dowód osobisty lub
paszport, dowód zapłaty w przypadku opłacenia wynajmu online, kartę
kredytową lub płatniczą gdy zdecyduje się na wykupienie zniesienia
udziału własnego w szkodzie.
Kaucja/udział własny w szkodzie?
Podczas wydawania samochodu pobieramy od
Państwa kaucję zabezpieczającą ewentualne szkody na samochodzie. Kaucję
można opłacić imienną kartą kredytową. Z kaucji można również
zrezygnować, opłacając zniesienie udziału własnego w szkodzie.
Zniesienie udziału własnego w szkodzie?
Zniesienie udziału własnego w szkodzie
zwalnia z obowiązku opłacenia kaucji oraz znosi odpowiedzialność
kierowcy za szkody. Na zniesienie udziału własnego w szkodzie można się
zdecydować podczas dokonywania rezerwacji lub podczas odbierania
samochodu. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszym regulaminie
dostępnym TUTAJ. Kiedy kaucja zostanie zwrócona?
Kaucja zostaje zwolniona z karty kredytowej w
dniu zwrotu samochodu. W przypadku braku możliwości dokonania oględzin
samochodu z powodu pogody bądź brudnego samochodu – w dniu następnym. Po
tym czasie właściciel karty (bank) przetrzymuje kaucje przez okres 7-21
dni. W celu przyspieszenia tego procesu zalecamy kontakt z bankiem.
Poziom paliwa
Samochód należy zwrócić z takim samym stanem paliwa z jakim został wynajęty.
Czy można wyjechać poza granice Polski?
Oczywiście. Chęć wyjazdu poza granicę Polski należy zgłosić przed odebraniem samochodu oraz dokonać opłaty.
Co należy zrobić, gdy doszło do kolizji?
Należy zabezpieczyć pojazd. Użytkownik auta
jest zobowiązany do jak najszybszego skontaktowania się z wynajmującym
oraz wezwania policji na miejsce zdarzenia. Aby uniknąć wysokich kosztów
związanych z naprawą auta w ofercie posiadamy dodatkowe ubezpieczenie –
zniesienie udziału w szkodzie, dzięki niemu klient nie jest obciążany
kosztami naprawy.
Czy samochody są ubezpieczone?
Tak, wszystkie samochody w naszej firmie, posiadają niezbędne ubezpieczenia AC/OC/NNW/ASSISTANCE.